22.24

Har inte varit engagerad i bloggen alls idag, för har varit tom på idér och så är det ju ibland.. Såg klart Grey's anatomy för ett tag sen och det var ju bra som vanligt.

Idolutröstningen avslutades precis och jag tyckte att det var rätt att Yasmina åkte ut, för hon var helt enkelt sämre än dom andra.. Däremot gillade jag Alice skarpt, även henns underbara klänning..

Imorgon ska jag sova ut ordentligt och inte stiga upp 06.30 när det fortfarande är kolsvart utanför fönstret.



Denna mysiga kofta skulle jag gärna vilja ha i mitt ägo, speciellt då det är superkallt och man bara vill svepa in sig i något varmt.. Koftan kommer från Forever21. Jag är en koftoman, och älskar varma och mysiga kläder på hösten/vintern. Denna var också superfin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0