äntligen fredag!

Känner mig lite småkrasslig just nu och det kan nog ha och göra med att jag gick med stavar i spöregn på gympan. Det var lite sådär, för fick genomblöta fötter och ben.. Men det man överlevde ju :). Det är så underbart skönt med helg kan jag meddela. Speciellt efter en lång skoldag.. Idag blir det ingen som helst träning för min del, eller ja om man bortser från stavgången då. Det ska bli riktigt skönt att bara mysa framför tv:en och datorn med smaskens (läs: nötter och chips).. Ska iaf ta och äta strax - stekt potatis med fläskfilé och svampstuvning. Mumms! Kanske låter äckligt, men det är det verkligen inte enligt min mening :) Hur som helst så får alla ha en trevlig fredagskväll & helg.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0