gym, gilmore girls & snyggskor.

Det var riktigt skönt att styrketräna idag :), roligt när det är så. Körde ben (x2), bicep (x2), rygg (x2) och tricep.. Efteråt köpte jag några lösgodisar, - fyyyy Ida, inte bra det där, och det var så grymt gott att jag höll på att storkna. På tal om storkna (fin ord, va?) så höll jag verkligen på att göra det när jag såg ett par urtjusiga skor som fröken Kling (läs: Elin Kling) hade inhandlat från topshop. Åh, så snygga de är. Kommer drömma om dom inatt.



Bild: Style by kling.

Dagen har varit si sådär, - skoldagen var seg och rätt tråkigt, men dagen blev allt bättre då jag begav mig till gymmet.. Nu ska man kolla på ett ny-nedladdat Gilmore girls avsnitt. Lyckades tillslut få mig ett avsnitt, men det gick segt!

Morgondagen blir bra, - har två lektioner och slutar senast 11.00. Ett avsnitt av One tree hill och Gilmore girls släpps, och det känns helt enkelt att dagen blir bra.

Hur som helst, så ska jag forstätta med GG (Gilmore girls). Ha det bäst, kära läsare!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0