läxor @ skolan.

Har engelskaläxa till imorgon, om en nyhet so man ska kunna prata om imorgon. Utantill. Ska passa på att plugga in en del nu när jag ändå väntar på bussen.. Har förövrigt på mig ett par ankleboots, en röd röja med blåa/gröna rutor på & ett par Lee jeans..

Igår kväll såg jag på 'Generation fett', där det var en kvinna som höll på att äta sig till världens fetaste kvinna som var henns mål. Så vidrigt! Därför blir man ju som lite avskräckt.. Slutade med godis igår och första dagen har faktiskt gått bra, - har inte haft ett enda sug på hela dagen och det är ju alltid nåt.. Vill inte låta som att jag håller på att få anorexia, men det är ju bra att försöka vara hälsosam utan att det går till överdrift.. Försöker att träna varje dag, av något slag. Det blir gym varannan dag och promenad varannan. Vardagsmotion helt enkelt. Det håller jag på med för att må bra och bli någolunda vältränad osv.. Idag blir det att förhoppningsvis ta mig en promenad, och det är riktigt skönt + att man får friskluft & gör läxorna så mkt bättre. Aja, nog om detta..

Längtar väldigt mkt till klockan slår 15.30 så jag kan kliva på bussen och åka hem för att äta, sitta vid datorn, vila och sen ta mig ut på en promenad. Måste som sagt hinna med lite läxor också, men det får man väl tvinga sig själv att göra. Man får väl syre och näring så man orkar med läxläsningen efter middagen.

Mitt huvud värker nu + att jag har ont i mina fossingar. Ajajaj.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0