08.55

Uppdaterar på skolan, suprise! Datalektionen börjar på ca 25 minuter och varar till 11.00, men vi brukar få sluta tidigare så det är nog chill och dessutom så är den lektionen rätt chill. Sen har man engelska & svenska och slutar 15.00. Fast imorgon slutar man ju 11.30, så det är ju skönt.. Dagens outfit: Röd tröja med gröna & blåa rutor på tvären, mörka jeans & svarta, låga skinnstövlar. Rätt sköna kläder, om man säger så.. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på i 20 minuter, för orkar verkligen inte räkna mer matte för det är ju inte det roligaste om man säger så.. När man kommer hem så blir det kanske att fara till gymmet, men jag får se hur jag känner mig i kroppen.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0