fem i sex på eftermiddagen.

Var ju som sagt och gymmade imorse men var så trött, seg & förkyld så körde bara lite ben & en övning rygg och sen gav jag upp och gick och duschade. Mkt skönare! Har inte haft en så jättejobbig skoldag, utan hade engelska där man satt i datasalen och pluggade glosor & därefter lunch och 11.30 hade man Vård & omsrog & då såg vi filmen Patch Adams, som var riktigt roligt, sorglig och allmänt bra. Den handlade om en läkarstudent som hade lite annorlunda metoder på sjukhuset.. Som lekte och klädde ut sig med sjuka barn på sjukhuset osv.. Som höjde de sjukas livskvalié genom att få dem att skratta. Ja, bra var den iaf.. Jaha, då var det Fredag imorgon. Gud så dagarna flyger iväg efter onsdag. Måndagen är ju seg och tröttsam som vanligt och tisdagen är väl också lite halvseg men på onsdag slutar jag 11.30, torsdag har jag sovmorgon till 09.50 & slutar 14.00, och fredag går ju bra då man vet att helgen väntar.. Skulle behöva göra matte nu, men är allt för lat så det blir nog att göra mer imorgon då jag har hål från 09.10 och 11.00. Ah, det blir bra. Nu längtar jag mest till att klockan ska bli åtta så man får se på Idol, och där efter "Vem kan slå Filip & Fredrik?" för det är ju svinroligt att de kan göra vilka saker som helst, för man får ju inte veta vad dom ska tävla i förväg.. Aja, nu ska jag läsa bla modebloggar & se om det har hänt något nytt på New York Fashion week. Så, ha det bra!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0