onsdag.

Har haft en riktigt skön dag idag som började 08.00 med Medicinsk grund, som jag gillar, och efter 1½ timme var det rast i några minuter och fortsatte med Vård och omsorg. Så har bara haft två lektioner idag och dom gick rätt smärtfritt. När jag slutade 11.30 fick jag ett samtal av mamma om jag ville komma och äta på Kina (läs: kinarestaurangen) och såklart ville jag det. Så man lunchade pizza med mamma och det var riktigt treligt och efteråt for man en sväng på coop och köpte en tidning. Det blev en sdom heter Chic och den ska man ta och läsa senare. Måste även läsa lite engelska glosor så man kan dom till imorgon.. Har sovmorgon imorgon, och börjar tio i tio med engelska. Hur som,
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0