plugg.

Sitter och pluggar, matte mestadels just nu och fattar inte hur jag ska klara av Matte B när jag tycker att Matte A är jobbig.. Man får väl bita ihop och räkna, räkna, räkna. Finns inget annat men ibland blir man jäkligt less på allt som har med matte att göra, och förresten så är det ofta.. Pluggar även engelska och det är ju inte så himla farligt, måste bara plugga in 34 glosor till imorgon, men det är chill för de är inte särskilt svåra. Aja, nog om detta. Det regnar ute och det är sådär höstmysigt med varmt hus och kallt ute :) , min outfit såg ut så här idag: Bruna ankelboots, jeans med lite bootcut (Lee), Grå stickad tröja med röda rutor på tvären & brun skinnjacka. Riktigt skön outfit :) Imorgon blir det nog tighta jeans, bruna stövlar & nån kofta. Mysigt och skönt är vad jag går efter. Så det blir nog att ta på sig en stickad ull-kofta, mysigt! + att det är svinkallt på skolan så man måste typ ha en massa kläder på sig för att överleva. Hur som helst.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0