Söndag.

Rätt så slö & seg dag hittills. Men det är ju så söndagar är. Längtar nästan till gymmet så man får vara igång lite grann. Som jag sa igår blir det nog 45 min på crosstrainern & några övningar.. Kom på att jag har läxa till torsag, som är lika bra att göra idag. Måste lämna in en massa text i Medicinsk grund. Det är bla om olika neurologiska sjukdomar. Jobbigt? Ja, faktiskt. Men det är sånt man måste ta itu när man pluggar, och det är lika bra att göra bort allt i god tid för vad är värre än att ha sparat allt till sista sekunden? Jag är ett proffs på att skjuta på saker och ting, men har fakitskt blivit bättre på det.. Aja, detta var ett rätt onödigt inlägg men jag har bloggtorka & ingen aning om vad jag ska skriva om.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0