träning.

Funderar ändå på att fara och lyfta skrot (gymma) idag, även fast jag tänkte ta en mys-dag. Är också sugen på att dra mig mot simhallen imorgon.. Har annars varit rätt lat med träningen, men det blir bättre med åren. Eller ja, det senaste året iaf då man har gått på gymmet regelbundet. Före det var jag rätt lat. Den här veckan har innehållet en del träning - varje dag nånting. Mån - Powerwalk. Tis - Simmning & gym. Ons - två långa promenader. Tors - Gym. Fre - Inlines. Är rätt stolt, haha! Nä, men det är ju bra för hälsan. Det kanske låter som att jag har anorexia, men det har jag verkligen inte utan tycker att det är skönt att låta kroppen jobba i någon aktivitet ett par gången i veckan.
Ha det bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0