11.54 - FRIDAY.

Vaknade precis efter en många timmars sömn. Gick och la mig vid 23 igår :) Eftersom att mitt påsklov har dragit igång så känns inte det något att det är fredag och helg.. Superskönt med lov förresten. Andra dagen för mig idag, - fick börja lovet ltie tidigare eftersom att det blev så på praktiken :)

Fredag idag alltså och det innebär? Inget speciellt faktiskt. Juste har ju börjat att se på The OC. Det har helt glömt bort. Vill se på nån serie men jag vet inte vilken. Eller är det så att jag helt enkelt är sugen att läsa Twilight. Det är ju trots allt ca en månad sen jag läste den :)

Ingen träning blir det idag, - istället blir det att flotta :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0