12.18 - LOVELIENESS.



Jag blev helt kär i denna underbara låt som heter Astronaut av Salem Al Fakir.

När klockan började närma sig sju, tisdagen den 21 april, slog jag upp mina ögon för att släpa sig nerför trappan för att sedan äta frukost och borsta igenom håret.. Strax före åtta stod jag utanför biografen i Kalix för att invänta ett par klasskompisar. En skolbio väntade och 'I taket lyser stjärnorna' visades. Hade redan sett filmen en gång tidigare, men den funkade att se en gång till eftersom att den är hyffsat bra.. Vid kvart i tio slutade bion och då gick man med stela ben ut och frös ett tag innan man begav sig till biblioteket och satt där och fördrev lite tid med Emma för att sen styra stegen till Kina där en supergod lunch avnjöts. Åt kyckling i currysås, vilket var enormt gott. Åkte sen hem och när man kom in så satte man sig här och helt plösligt blev jag väldigt trött. Skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Ska antigen läsa ett par kapitel av utdraget av Midnight sun, eller forstätta att läsa Twilight.. Alltså jag måste jag tusan snart på utredning om vad som är fel med mig eftesom att jag är lite smått beroende av böckerna.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0