14.37 - IN LACK OF TITLE.

Började skoldagen klockan åtta med matte och sen tjugo över nio var det tänkt att vi skulla ha haft data men som vanligt så kom inte dataläraren. Hon har inte kommit till lektionen på tre veckor. Vi fick sluta för våran mentor eftersom att NK:n utgick av nån anledning. Varför vet jag inte.. Slutade därför vid tjugo i nio. Åkte hem. Åt lunch, chillade, testade att locka håret med plattång som gick sådär. Ibland fick jag till det. Ibland inte, men jag antar att man måste träna för att bli bra på det. Som med allt annat.

Idag har man klickat hem vågtången från OBH Nordica, som jag nämnde i ett tidigare inlägg.

Vet inte vad som händer idag. Inte så jättemkt tror jag. Ska kanske börja på en ny bok. Den andra Peaches-boken.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0