20.56 - SUNDAY EVENING.

Jag vet inte vad som har hänt med mig men har iaf blivit väldigt sportintresserad den senaste tiden. Igår såg jag på två fotbollsmatcher på tv (Manchester united & sen Barcelona) och idga så såg man först en match i Kalix och sen när man kom hem så såg man på Real Madrid som slutade nyss.. Hejar på Real :) Förresten, - Casillas är ögongodis, och det har jag tyckt i alla år. Haha!

Nu ska man se på Söndagsparty med Filip och Fredrik.




22.32 - update.

Det känns lite småkonstigt med skola imorgon. Vet inte varför, men helgen har verkligen gått supersnabbt.
Skönt som tusan att man bara går 3 skoldagar denna vecka. Man får ju hur lång helg som helst :)

Förresten, - internetet har inte fungerat på hela dagen. Därav den kassa uppdateringen.

Nu blir det sängen, - lite läsning för att sen lägga igen mina bruna små ögon.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

Hurru, polisen kommer på onsdag kl9 till skolan om dom inte nu får någon utryckning så dom måste vara flera. Blev iaf dom två poliserna jag ville ha dit! :)

Mitt i allt det tråkiga fick jag mig ändå en god nyhet ;p

2009-04-27 @ 11:11:50
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0