13.49 - LAZY WEDNESDAY.

Hej på er, idag känner jag mig himla trött, seg och lat så ska nog endast ligga i soffan med laptopen på magen. Det låter som en utmärkt plan.. Jag har lite av en bloggtorka och är därför rätt tom på ord. Ibland brukar det bara klia i fingarna efter att få skriva, men inte just nu.

Kollar runt på diverse nätshopar efter de perfekta ankelbootsen. Jag vill ha ett par enkla, svarta, helst i skinn med ungefär 8,5-9 cm klack. Får leta vidare.

Precis såna här vill jag ha, men jag vet inte var ska jag ska hitta dom.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har för mig att jag sett liknande skor på h&m (hemsidan), skopunkten och Bianco (:

2009-08-20 @ 23:01:41
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0