16.23 - WEDNESDAY.

Vaknade helt klarvaken vid nio idag idag, men somnade om för orkade inte vakna så himla tidigt. Haha! Åt lunch för att sen se att att jag hade fått mitt lilla paket från bangerhead. Min gröna, fina flaska från Bed head. Den luktade supergott och verkade fungera finfint.





Efter lunchen begav man sig till Haparanda för att gå en sväng på Ikea. Köpte ingenting utan kollade mest samt hjälpte att fixa lite grejer till min brors lägenhet. Efter besöket på Ikea for man till Candy world för att köpa en godis som heter Tupla (supergod choklad) och där hittade jag Sex and the city (skolådan). Köpte alla sex säsonger för 599. Tyckte att det var prisvärt med tanke på att det är väldigt många avsnitt.. Har tänkt köpa den ett tag och när jag fick chansen tvekade jag inte en sekund på att slå till.





Ska börja nöta SATC på en stund men först måste jag njuta av lite musik.. Har även Twilight-abstinens för nu är det några dagar sen jag läste. Det kan inte gå alltför lång tid då jag inte läser nån av böckerna. Älskar den serien :)

Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0