17.17 - EXHAUSTED.

Är helt utmattad efter e n hel dag i Luleå. Kom dit vid halv tolv och då gick man direkt och åt supergod thai mat.. Kollade runt i alla skoaffärer jag kunde hitta efter ett par fina akelboots, men utan resultat.. Köpte mig ett par superfina Levisjeans, men där flög en tusenlapp iväg. Har fått lite ångest att jag har så lite pengar kvar. Men äh, skitsamma. Sakerna är ju behövliga.. Köpte ett par saker till skolstarten som block, pennor och sudd. Sånna saker som man behöver. Efter rundan på stan så har man fixat lite i min brors lägenhet och därifrån kom man nyss ifrån.

Sitter och äter supergod, men enkel middag - päronfil med Axa's müsli. Gott!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0