19.50 - THIS IS HOW IT IS.

Jag hatar när inlägg försvinner. What's up with that? Hur som helst, så skrev jag ett inlägg nyss men kan återberätta vad jag skrev om lite smått.

Sitter och lyssnar på Death cab for cutie. Rätt bra faktiskt. Det varvar jag med The killers.. Kollar även på friidrotten på tv.

Har ont i skallen, är lite småförkyld och känner mig allmänt trött och låg. Funderar på att ta mig en varm dusch och hoppa i myskläderna.. Idag ska jag verkligen inte somna efter 02, helst halv ett. Måste börja vända tillbaka dygnet till skolan så de tidiga mornarna inte kommer som en chock. På tal om skolan, så ska jag verkligen satsa i höst. Ska försöka plugga mig till så bra betyg som möjligt för att se var det tar mig. Förhoppningsvis tar det mig till universitetet.

På tal om ingenting, så är det himla läskigt att min ena fot domnar. Undra vad felet är.

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0