21.15 - THE KILLERS.

Idag har jag varit i Luleå men jag kom dessvärre tomhänt därifrån. Jag var mestadels ute efter en svart kjol, men hittade ingen som föll mig i smaken. Det fanns inte så hemskt många för den delen. Kollade och provade skor och jag älskar verkligen högklackat. Hur snyggt är det inte? Funderar på att införskaffa mig scholls 'party feet' - sånna dära gelékuddar som man lägger i skorna för att göra dem mer bekväma. Ska börja använda högklackat hela tiden. Hehe. Men helst så vill jag hitta ett par finfina ankleboots. Har letat ett tag nu, men jag får väl vänta tills affärerna får in fler höstskor. Hur som helst så sitter jag och lyssnar på The killers just nu. Sam's town är en av deras underbara låtar. Puss!


Kommentarer
Postat av: Käthes mode & skönhet hos Amelia

Ja fina ankelboots är jag också ute efter i höst. :)

2009-08-04 @ 01:50:54
URL: http://www.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0