23.05 - SATURDAY NIGHT.

Det är myskväll som gäller för mig ikväll. Har vräkt i mig chips, druckit loka och sett lite grann på Iron man. Helt okej film. Lite geekig, men den funkade.. Nu ligger man i soffan och lyssnar på the killers och ska strax slå igång ett avsnitt av SATC. Man blir ju beroende av serien när man börjar att se på den. Men så är det ju med de flesta serierna som man böriar att titta på.. Hur som helst så har jag kikat på det nya schemat för skolåret. Det verkar helt okej faktiskt. Jag har en lektion på onsdagar och slutar 11.20 och på fredagar slutar jag halv tolv. Hur skönt det skulle vara om det skulle vara om det ser ut som nu. Dom kan ju ändra, men man får ju hoppas på att schemat är färdigt. Hehe. Nu blir det SATC.


By the way, 'Losing touch' med The killers är en riktigt bra låt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0