FRIDAY.

Det är förbaskat skönt med helg. Man uppskafftar några dagars ledighet som bäst när man har mycket på gång i skolan.. Hade två lektioner idag, så skoldagen gick fort. När jag slutade halv tolv, traskade jag in mot stan för att äta en gudomligt god lunch med Emma. Det blev kyckling i currysås för min del, och det smakade mumma.. Tog sen bussen hem. Kom hem, la mig och läste och tog det allmänt lugnt.

Nu har jag finslipat en bokrecension i engelskan. Imorgon blir det att skriva på ett arbete i omvårdnad och på söndag ska jag och en klasskompis göra ett arbete om läkemedel i medicinsk grundkurs. Det blir lite läxor ja, men det är skönt att göra bort allt.

Snart är det Idol, och jag gillar alla tre som är kvar. Vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna, för alla är bra på deras egna sätt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0