IN LACK OF TITLE.

Godkväll! Eller det är snarare natt nu, men. Jag är bosatt i vår mjuka soffa. Lyssnar på lite härlig pianomusik av en skicklig människa som har lagt ut lite klipp på youtube. Det är himla avslappnande och man blir genast sugen att lära sig att spela själv. Piano alltså.

Har inte pysslat med så himla mkt idag. Tog en rejäl sovmorgon, vilket var väldigt härligt eftersom att sova är en av de bästa sakerna jag vet. Hehe! Annars jar jag mestadels myst här hemma i sällskap av min dator. Jo, jag har förresten beställt två ringar. Ville ha ett par enkla silverringar, och dom jag hittade var väldigt söta.

Jag längtar förövrigt väldigt mycket tills jag ska svettas i en träningslokal imorgon. Ska nämligen träna ett dubbelpass med spinning och bodypump. Det blir himla härligt.. Imorgon ska jag även baka lussekatter, eftersom att det inte blev av idag, samt äta middag med familjen.

Nu ska jag fortsätta att läsa Midnight sun. Utdraget, you know. Alltså skulle verkligen vilja läsa hela, eftersom att det som är bäst är i den senare delen av boken.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0