11.05 - TIME FOR SHOPPING.

Nu är jag sådär onödigt shoppingsugen och vill mer än gärna köpa ett par skor och jeans. H&M har rätt billiga jeans samtidigt som kaliten är hyffsad..

Inköpslista:

Jeans
Skor (klackar)
Kjol
Basplagg (t-shirt, linne osv)



Innan naturkunskapen så ska jag kika runt påt lite olika webshopar och bloggar.. Vill verkligen shoppa nu, men får vänta i en vecka för nästa onsadag far jag till Luleå.. Slutar tidigt den dagen (efter bowlingen, vilket är ca 10.00) så far på thai och äter och sen shopping. Längtar! Nu behöver jag inte heller köpa smink, - mer pengar till klädinköp.

Hur som helst, så är det mkt i skolan just nu. Innan lovet och praktiken.. Har prov på fredag och även om man måste plugga arslet av sig i NK så är det ett rätt roligt ämne.. Ska göra färdigt alla uppgifter på lektionen så man kan råplugga hemma.. Fast det lär komma en del OTH imellan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0