11.53 - SICK AND TIRED, LITERALLY.

Hade matte nyss och kan säga att det inte gick bra alls, för min hjärna går inte ihop med matte idag. Är alltför trött och less. Hade behövat göra en massa matte idag (lyckades få ihop ca 6 tal, bättre än inget) för provet närmar sig - det är om en och en halv  vecka och har ca halva kapitlet kvar.. Vill göra bort det före lovet och praktiken så man slipper tänka på det.

Börjar 12.30 och har vård och omsorg - inte så jättefarligt då man älskar läraren :), alltså inte på det sättet men ni fattar.

Alltså vad är det med mig idag? Hjärnan fungerar inte alls. Tror jag behöver vila upp mig lite grann under helgen.. På tal om det - så otroligt skönt med helg efter 15.00 idag. Så förbaskat skönt alltså.

Haparanda imorgon - Ikea, candy world & max. Så flottig jag är alltså :), men sen på kvällen blir det gym.

Söndag, - plugg och OTH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0