14.28 - SATURDAY.

Blev helt plötsligt sugen på att se på One tree hill, men frågan är ju då - vilken säsong ska jag se på? Har alla på datorn, förutom den andra som jag har på dvd. Jag är sorgligt, - eller ett OTH-fan kanske? Båda delarna.. Är riktigt sugen på att se på nån äldre säsong så det blir kanske den andra eller tredje. Hmm..

Har hemma lite Ben & Jerry's - Chocolate fudge brownie. Den är mums!

Nä, ska ta och se säsong ett av OTH och sen se alltihopa, när jag får en stund över.

PUSS



19.43 UPDATE -

Idag har det inte blivit mkt gjort. Ingenting alls för att vara ärlig. Skulle ha varit rikigt härligt att träna idag, men det går ju inte så bra då man fortfarande är förkyld. Men förkyldningen har blivit bättre, så är förhoppningsvis helt frisk inom loppet av denna helg.

Lyssnar på musik på spotify, as always, men jag vet verkligen inte vad jag ska lyssna på. Har ingen som helst fantasi när det gäller artister. Hm, får väl kolla runt lite.

Vad ska man pyssla med ikväll då? Melodifestivalen börjar ju ikväll men är inget stort fan av det kan jag meddela så överväger att se på One tree hill istället.. Låter mkt bättre. Alltså att se på serier/filmer på datorn är inte bra, för man kommer ju ingen vart då man pausar hela tiden för att surfa. Måste hålla mig till ett :)

Hur som helst, så var detta ett rätt onödigt inlägg men vad ska man göra då man har tråkigt? Först läsa Beauty by Julia & sen kolla på OTH. Sounds like a plan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0