17.28 - EXTREMELY HAPPY.

Började dagen med att ha sovmorgon till 08.00 och sen efter lite frukost så for man med klassen och bowlade, - gick inte så bra för mig, men det är väl inte hela världen? .. Sen hem en sväng och vid tolvtiden så for man och åt på Baan thai vilket var verkligen jättegott. Äter alltid bufé där och då är det alltid något friterat, supergoda nudlar & annat. Det är en massa mumms!
Efter maten begav man sig till frissan och behövde inte ens vänta utan fick komma direkt. Slingade håret först och då fick man sitta rätt länge med nacken i ett konstigt läge, så lite stel blev man. Efter slingningen så satte frisören nån toning eller vad det var för att få det mer naturligt så nu är mitt hår mellanbrunt med guldaktiga/ljusa slingor. Det är väldigt mkt slingor så det ser ut som att mitt hår är ljusbrunt med blonda slingor. Det blev verkligen jättesnyggt och kan knappt beskriva i ord hur nöjd och glad jag är över resultatet.. Från mörkbrunt till ljus/mellanbrunt med guldaktiga/ljusa slngor.
Har ingen bild just nu, men om ett par dagar så får ni ser resultatet.
Eftersom att det hela tog ca 2½ timme, så fanns det ingen tid för shopping så det får bli en tur till veckan.
For sen på storheden och handlade. Köpte godis till kvällen, - mums! Man måste ju fira att det är sportlov & att jag inte har skola på 6 veckor..

Nu blir det lite OTH & bloggar.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sophi

Å, jag vill se en bild! Det låter supersnyggt!!!

2009-02-26 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0