18.21 - A GIRL LOVES SHOES.

Nu för tiden har jag börjat att gilla klackar. Så snyggt med tex ett par jeans på vardagen..
Hade ett par pumps på mig idag för att vänja fötterna lite. Och vänja sig att gå i dom naturligt, för jag menar så snyggt är det ju inte om man har ett par på 10cm och så kan man inte gå i dom. Därför har jag 8cm för att vänja mig lite, men ska köpa ett par högre i en snar framtid.. Man får ju som ont i fötterna, men man vänjer nog sig.
Nog snackat om detta. Topshop har hur mkt fina skor som helst & önskar verkligen att butiken skulle finnas i närheten. Men nu gör den ju inte det, sorgligt nog.



Ska kolla på lite olika klackar när jag far till Luleå nästa onsdag.. Det blir perfa :)

Har som sagt fastnat på Youtbe och kollar på diverse talkshows. Dagens kändis jag kollar på är Leonardo Dicaprio. Snygg som attan är han när han är sitt hunkiga jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0