20.09 - MAYBE I'M A GIRL, MAYBE I'M A LONELY GIRL.



- Jag älskar den här sången.

Har forttfarande ont i skallen, och ska därmed boka en tid hos optikern för att kolla att ögonen är som de ska eller så behöver jag glasögon.. Glasögon kan ju också vara riktigt snyggt, och om man nu behöver så kan man ju alltid använda linser så småning om.

Imorgon blir det troligen att skriva matteprovet, även om jag inte känner mig säker på allt till 100%, men vill ändå ha gjort bort det innan lovet och praktiken.. På tal om lov så är det bara en vanlig skoldag kvar (den består av 2 lektioner) och sen på onsdag så ska man bowla. Roligt!

Nu ska jag fortsätta att se på One tree hill, och sen blir det duschen och troligen lite matte för att gå igenom att jag kan det mesta.

Ha det bra, PUSS.




Svar till Sanne: Jag gillade verkligen filmen 'I taket lyser stjärnorna', och Sakke var även snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0