22.30 - WORK-OUT.

Dagens träningspass gick bra, - det var dock lite väl varmt och kvalmigt för min smak.. Körde mestadels ben, - insida, benpress x2 (ena sittandes), vader. Sen så körde man väl igenom de flesta kroppsdelarna & kan meddela att det kändes riktigt härligt efteråt.. På tal om träning så ska jag nog skicka iväg en beställning till H&M, - det blir nog två träningslinnen (vitt & svart, tror jag) & den coola t-shirten som jag visade för nån dag sen. På tal om linnena så ver jag inte riktigt om jag ska köpa ett vitt eller gult linne. Hm, - dagens i-landsproblem.

 


Klicka precis in mig på Veckorevyn.com och bär jag läste att en av mina favoritbloggar skrev hejdå som rubrik höll jag ju nästan på att ramla av stolen. Där överdrev jag lite, men ungefär :). Fast sen läste jag att dom bara skulle få ett nytt system & fortsätta att blogga. Då kunde jag andas ut. Hehe.

Borde nog ta och lägga mig vid det här laget om jag inte vill vara dödstrött imorgon. Jag vill verkligen ha en ny, spännande bok, gärna med lite kärlek i. Böcker blir alltid så mycket bättre när det är lite romantik med i det hela.

Hur som helst, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0