00.09 - i brist på rubrik.

Har som sagt börjat att läsa min bok och man kommer väldigt snabbt in i engelskan så det flyter på bra. Det är ju ett plus i kanten att man förbättrar engelskan.. Har varit inne på att tecka ikväll men har inte orkat helt enkelt så får ta itu med det imorgon.. Måste träna olika saker. Speciellt akvarellen eftersom att jag inte riktigt greppar tekniken. Måste även köpa mig en tunn tuschpenna/svart bläck, men det får bli ett senare projekt..

Har somsagt ont i mitt knä men har även fått värsta växtvärken i benen. Inte bra, - eller jo, om benen har tänkt bli längre så är det ju bra..

Jag känner att jag är i behov av lite cash på kortet just nu eftersom att inte är många kronor på det. Ett par skor skulle ju inte vara fel. Jag har hela 58 pix på kortet. Heja! Tur att snart halva månaden har gått iaf.

Äh, nu ska man mysa med boken.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0