08.21 - WEDNESDAY.

Sitter i datasalen just nu för vi ska göra lite research om en sjukdom i Medicinsk grund. Passar på att göra lite annat när jag lika har tillgång till dator.

Har fortfarande väldigt mkt träningsvärk i lår & rumpa. Det gör ajaj när man går men det går nog över nångång. Ska förresten och gymma idag och då ska man bättra på träningsvärken.

Nu ska man läsa lite bloggar på bloggtoppen som Kenzas, Style by kling osv.



Update 11.52 -

Åt lunch nyss och den var inte direkt någon hit, men man var ju tvungen att äta nåt då man höll på att svimma av svält.. Nu ska man vänta på bussen som kommer 12.40, - ska nog antagligen stå här eller nåt. Får se. Det är väldigt snöigt och kallt ute, - allmänt jävligt. Ser inte fram emot att gå hem från bussen. Det kommer att bli kallt.

Ikväll så måste man plugga lite, träna och börja läsa Twilight-serien igen. Kan inte släppa allt riktigt ännu. Böckerna är ju så otroligt bra att man inte kan låta bli att sjunka in i deras värld.

Ikväll blir det gym, - bättra på träningsvärken samt skaffa ny i andra muskler.. Måste även plugga Medicinsk grund, - kunna om Gallsten till imorgon & skriva en svenska-grej + att jag måste börja att plugga matte. Det känns tungt just nu.

Anyways, så hatar jag att vänta. Kan inte klockan bli 12.35 så jag kan gå ut och vänta på bussen. Det känns inte lockande att stå ute och frysa, men då vet jag ju iaf att jag snart får komma hem in i värmen.

Puss!



Uppdate 12.30 -

Jag är fruktansvärt less, usch. Tur att man får fara hem, - först sitta i en varm & mysig buss men sen ut i kylan.. Har läst igenom alla tänkbara bloggar jag har kommit på & är hyffsat less nu så går väl till skåpet och hämtar grejerna innan jag beger mig utåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0