11.20 - en lektion kvar..

Börjar nästa lektion 12.40 och vad ska jag göra tills dess? Orkar verkligen inte vänta för har inget att göra, ingen bok att läsa, inga läxor att göra. Tråkigt.. Åt nyss lunch vilket bestod av två mackor och fil eftersom att det var nån soppa som luktade urin. Usch, man började ju må illa.. Före det så hade man engelska och då tittade vi bla på Kalle anka, donald duck, på engelska utan text. Man hörde jättemkt! :) Blev fruktansvärt trött så det var jättenära att jag somnade. På tal om sömn så skulle jag vilja lägga mig ner nu och ta en tupplur. Skulle vara skönt. Hade ju en teori igår, - att skolan borde ha sängar ist för bänkar så man kunde sova en stund imellan åt.. Ojdå, nu blev det visst lite svammet men vad ska man göra när man har tråkigt.. Jag vill hem till min bok nu. Måste veta vad som händer, - Edward och Bella. Bella och Edward. Så underbara kärleks/spännings böcker. Älskar hela Twilight-serien..

Ååh, kan inte tiden gå så man kan åka hem med bussen.. Förresten så var man flottig igår och bakade kolakakor. Alltså såna dära avlånga som är lite halvsega. Mumsiga var dom iaf, - jag lovar, var inte fullt så flottig att jag åt upp alla :). Haha!

Vad ska man läsa nu för bloggar? Läser Blondinbellas för tillfället och hon skriver om när hon är med i Let's dance. Ganska roligt att läsa bloggen för att irritera sig på henne, fast hon tjänar ju pengar på det. Men skitsamma.

Vad ska man göra nu? Kanske läsa lite på Veckorevyn.com, Style by kling, Linn Gustavssons, fahrmans mode & Sofis Snapshots. Men det kommer ändå inte ta över en timme att läsa det.

Aja, nåt får man väl hitta på. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0