11.49 - FRIDAY.

Nu har jag inga fler lektioner denna dag. Eftersom att vi har konsert så slipper vi två lektioner. Riktigt bra.. Konserten börjar 13.00, så ska ta och gå typ 12.40 eller något.. Sen ska man till tandläkaren för att hämta ut bettskenan som jag ska ha på natten. Sen ska man stressa till bussen för att sedan komma hem.. Ikväll blir det Let's dance med flott..

Veckan har gått otroligt segt och det känns verkligen superskönt att det är fredag idag.. Åh, kom just på att ett engelskaprov väntar på måndag. Suck, orkar verkligen inte plugga. Men man måste väl för att få någorlunda bra resultat.

Hur som helst, så tänkte jag byta dator för denna var helt cpad.



Dagen har bestått av 3 lektioner. Svenskan började 08.00 och där satt man och höll på med grammatik och sen läste man ur 'Som jag vill vara'. Därefter var man lite social med folk innan Naturkunskapen började och där anteckande man som vanligt & höll även på med nå papper som var allmänt tråkigt. Åt & sen 11.00 gick man på matten som varade i 50 minuter.. Nu står man mest här och hänger och funderar om hur smala slingor skulle vara fint. Vet inte om man ska fixa dom hemma eller beställa tid hos frissan. Fast det är ju så onöndigt dyrt hos frisören så tror inte att det är aktuellt nu för har ju precis fått pengar & dom ska man spendera imorgon om man hittar nåt fint. Behöver för det första en ny foundation & en maskara. Och det är ju inte så billigt.. Hur som helst så är foundationen prio ett. Sen skulle man behöva köpa nå fina vardagskläder & även sportkläder som en ny t-shirt eller linne.. Pju, - hur ska jag få ihop allt. Tror inte att mina cash räcker till men man får väl se vad som är viktigast och hitta smarta lösningar.

Nu är klockan tio över 12 och ska på ca 30 minuter börja bege mig mot folketshus för att möta upp klassen för att sen se på en konsert som esterna håller i.

- Förresten så hade dator som jag stod vid nyss ljusgrönt istället för allt vitt, så fick ont i skallen. Dvs huvudvärken blev värre sen  matten.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på här på nätet. Har nästan läst alla bloggar som jag läser dagligen. Nåt förslag på nån bra blogg eller nåt?

JUSTE, - måste ju hämta ut bettskenan. Hade glömt bort det för några minuter. Kommer säkerligen att glömma bort det..

Hur som, - puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0