13.06 - SATURDAY.

Vaknade vid 12.30, men det var inte första jag vaknade :). Började dagen med att äta chips, - ojoj jag är sorglig. Men jag åt faktiskt riktig mat nyss, - taco från igår. Då åt jag faktiskt massa grönsaker. Haha.

Sitter lyssnar på musik, som vanligt och snart ska jag läsa och fixa mina bokrecensioner. Det känns väldigt jobbigt. Men måste göras.

Annars har jag inte mkt att säga för tillfället, återkommer senare.


14.47
Har noll fantasi till ett blogg-inlägg. Helt tomt i skallen. Gör inget speciellt idag, - ligger och läser och imellanåt så sätter jag mig här för att kolla in bloggar och lyssnar på musik.. Outfits från Elle-galan har börjat trilla in och Sofi Fahrman var supersnygg. Kolla in bilderna om ni är intresserade på Veckorevyn.com.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0