13.18 - nyårsdagen.

Mår inte super idag, - även om jag inte drack igår. Har väldigt ont i halsen och mår allmänt smådåligt. Lyssnar även idag på några låtar från OST av Twilight. Paramore är rätt bra, - har aldrig hört dom förut.. På tal om ingenting så ska jag börja fundera över en ny header och ny design eftersom att ett nytt år betyder förändringar nog för att jag ändrar bloggen jämnt och ständigt. Tidigare tänkte jag göra en Gossip girl-inspirerad header men nu tänkte jag göra en med olika favoriter som Twilight, One tree hill, Gossip girl & Grey's anatomy. Alltså lite olika bilder.

Längtar som tusan tills mina Twilight-böcker kommer. Förhoppningsvis så dyker de upp i postlådan imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas.



Låtar jag gillar från Soundtracket är bland annat: Decode - Paramore , Flighless bird, American mouth - Iron and Wine , Bella's Lullaby - Carter Burwell. Brukar nästan aldrig lyssna på såna här låtar men man måste ju variera sig lite för att inte bli alltför less. Never think med Rob Pattinson (snyggingen som spelar Edward) är också härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0