14.20 - lördag.

Vaknade vid 11.00, eller blev väckt rättare sagt. Lika bra att jag inte sov till 14.00 och förstörde mina rutiner helt och hållet.. Har legat och läst min bok och den är såå bra. Spännande, spännande.

Aja, nu försvann alla mina blogg-ideer så kan skriva mer sen.



Uppdate 22.38 -

Vad har jag gjort idag? Legat och läst samt pratat och så for jag iväg till gymmet för att köra ben. Körde ju bicep igår så. När jag gjorde benböj så började mitt knä värka, - ajaj! Nu gör det väldigt ont då man ska böja det i 90 grader. Dags att sluta göra övningen kanske? Hur som helst så la jag mig och läste det sista kapitlet ur 'Ljudet av ditt hjärta' och den var som sagt bra :). Började precis att läsa Breaking dawn och det tar ett tag att vänja sig med engelskan men sen brukar det ju flyta på. Okej, fattar kanske inte precis alla ord men man ser ju helheten. Men ska iaf ändå köpa den svenska versionen sen.

Nu ska jag ta mig ett vattenglas och fortsätta att läsa.

Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0