16.45 - TIRED.

Blev väldigt trött just nu så det är nära att jag däckar här framför datorn.. Det var ju som tänktatt jag skulle gymma idag men känner mig väldigt slö och trött just nu så känner mig inte så sugen. Skulle vara härligt att först sova i en timme och sen börja läsa Twilight. Jag är slöheten själv.

Tror jag sover alldelens för lite på natten, - går och sover 23.30. Kanske ska börja att sova vid 22.30 ist? För det är ju knappt att man orkar hålla ögonen öppna på skolan.

Snart helg, - eller okej, 2 dagar kvar. Men dom går ju fort :)



Update 20.44 -

Gick och la mig vid femtiden istället för att gymma och sov i tre hela timmar. Det var grymt skönt fast lite seg blev man ju efteråt.. Har hunnit att göra klart svenskan och nu ska man plugga lite annat..

Har fått väldigt ont i halsen, - ajaj.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0