16.48 - söndag.

Åt nyss och är så mätt att jag håller på att dö. Det är inte långt borta..

Vaknade först vid kvart över elva och tänkte gå upp men somnade om och vknade vid ett-tiden. Sen har jag mestadels legat och läst min älskade bok 'Breaking dawn'. Så underbart bra den är! Vill inte sluta läsa när skolan börjar imorgon, men då har man ju iaf nåt att se fram emot, - att läsa när man kommer hem..

 Lyssnar på Paramore, - måte lyssna på dom varenda dag för annars nynnar jag väl för mycket av deras låtar att resten av familjen blir tokiga..

Skola imorgon som sagt och det känns väl ganska okej, - okej inte att stiga upp före fan men annars så funkar det väl.

Nu tänkte jag  läsa ett par bloggar innan jag fortsätter att läsa.

Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0