17.47 - måndag, - ingen bra dag.

Har mått dåligt i stort sett hela dagen, - förresten så började inte dagen bra heller och det kanske hade nån inverkan. Har mått illa, kännt mig allmänt dålig & haft ont i huvudet. Det kändes som kramper i skallen där ett tag. Önskar att jag hade farit hem där vid lunchtiden. Förresten, - är dom seriösa? Inte äter då jag korv i curry. Usch.. Mattelektionen idag gjorde inte nånting bättre för allt blev bara helt fel & jag HATAR geometri och allt som har med det att göra. När har man nånsin någon nytta av ett klots volym? Seriöst..

Nu är jag bara allmänt sur och nere så ska fortsätta att vara helt och hållet inne i min bok för orkar inget annat..

Nu ska jag gå och dö i soffan.


20.10
Min kväll har blivit avsevärt bättre, - vad är det med mig? Hur kan mitt humör skifta så här? Och nej, det är inte den månaden. Men humören ändrades nog då jag inte är arg längre & hittade jag ett par superbra heltäckande tights och en fin klänning i garderoben, eller tightsen hittade jag faktiskt i mammas garderob & klänningen hittade jag långt bak i min.

Ligger i sängen och läser, - tänk hur man kan känna av en bok? Ena stunden ligger man och gråter och andra stunden håller man på att studsa av spänning. Tänk vilken makt det är egentligen. Som författare menar jag.

Hur som helst så ska jag forstätta att sjunka in i Breaking dawn's värld. Den väldigt spännande världen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0