17.51 - weird day.

Eftersom att jag inte har haft någon skola idag så känns det lite konstigt att det är fredag idag, - för det känns som att det är lördag.. Känns inte på samma sätt när man är helt slut då man har kommit hem från en jobbig skoldag på fredagarna och känner, - Yes, äntligen helg. Aja, antar att jag kan njuta av min helg ändå eftersom att jag kände lättnaden igår att det är helg.

Det har som sagt varit en småkonstig dag idag, - inte som andra fredagar helt enkelt. Men när jag sätter mig i soffan för att se på Postkodmiljonären 19.30 och sitter klistrad framför Let's dance, så känns det nog som vanligt igen.

Det är ju Elle-galan ikväll och det är roligt att läsa hur modemaffian tokstressar över sin outfit, - ska bli roligt att se vad alla har på sig om dom nu visar deras outfit i bloggen..

Hoppas att ni får en trevlig helg, - PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0