18.37 - en härlig känsla.

Så himla skönt med helg då man bara kan slappa hur mycket man vill. Ska lungt sysselsätta mig med läsning av resten av 'Ljudet av ditt hjärta' och sen börja på 'Breaking dawn'. Den är dock på engelska, men det spelar ingen som helst roll för det är också rätt roligt att läsa på orginalspråket även om man kanske måste översätta nåt ord.. Stoppade just i mig en chokladkaka, - apelsinkrokant. Och det har jag inte dåligt samvete för, eftersom att det smakade näst intill himelskt. Lyssnar på Paramore, - för ovanlighetens skull. Haha, - men vad ska man göra för att undvika att lyssna när det är bra?

Tänkte kolla runt på nån blogg innan jag lägger mig i sängen och läser. Men chans att jag somnar, för är väldigt trött just nu.



Jag har förövrigt blivit galet beroende av Paramore's låt Crushcrushcrush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0