19.41 - lyckodag.

Dagen började med att jag vaknade 08.30, av mig själv. Hade somnat sent natten innan, - efter 04.00 nån gång. Var väldigt pigg för att bara ha sovit ca 4h. Åt frukost och fixade mig lite grann för att sen vid tio tiden fara till Luleå. Vi kom fram vid elva och då var alla så hungriga att vi gick och åt. Lunchen bestod av thaimat vilket var lika gott som alltid. Dagens friterade var kykling. Mumms. Det var alltså thai-buffé vi åt.. Efter maten begav jag mig på min jakt efter 'Breaking dawn' och lyckades få det sista exemplaret. Vilken tur va? Jag blev iaf överlycklig. Gick sen på Nilson för att kolla på ett par sneakers och hittade de perfekta paret, i min storlek & oprovade. Turen fortsatte. Sen köpte jag akvarellfärg & block.. Gick runt i diverse affärer & sen for man till Storheden för att kolla på laptops, bla.. Hoppade verkligen att mina böcker hade kommit när jag kom hem och när jag såg att det var ett paket som stack upp ur postlådan blev jag återigen överlycklig.. Detta är min dag helt enkelt!

Har inte suttit vid datorn på hela dagen men det är för att jag har/är upptagen av böckerna.. Nu har jag alla i mitt ägo, så nu kan jag läsa hur mycket som helst. Ska försöka hinna med 3 ikväll/natt & imorgon :). Började på New moon idag och den var lite sorglig i början så låg och grät. Haha, ojoj!

Åter till boken.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0