20.21 - MUSIC.

Bra uppdatering jag har haft idag då. Det har som inte fallit sig att skriva.. Har kollar runt på H&M's hemsida och tror att jag ska slänga iväg en beställning. Måste titta lite till för att veta exakt vad jag ska beställa. Har lyssnat en del på musik, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska lyssna på. Något förslag på bra musik? :)

Prov i engelska på måndag, - känner nästan av paniken av att jag inte har pluggat tillräckligt. Ska försöka plugga lite glosor ikv.



Kolla coola t-shirten. Det blir mest troligt att beställa den.

Hur som helst, så blir jag bara mer och mer sugen på att göra slingor. Har ju rätt mörkt hår så vet inte riktigt hur resultatet blir, men om det blir dåligt så är det ju bara att färga det mörkt igen..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0