21.15 - terminstart, snart.

Snart börjar skolan igen och då påbörjar jag min andra termin på omvårdnadsprogrammet (tänkte bli sjuksköterska sen).. Usch, längtar inte till alla läxor och prov som kommer. Men man vänjer väl sig efter att man har börjat igen. Men just nu känns det inte lockande, alls.

har haft en rätt så bra dag idag, - till en början var den inte bra då mina böcker inte kom & då blev jag lite sur och smått deprimerad men det kom jag över och kom på bättre tankar genom att se på lite Grey's anatomy och The city. På tal om det, - kanske man skulle se nåt avsnitt av The hills & sen duscha för att lägga sig på ett tag. It sounds like a plan!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0