22.05 - 090115

Började skoldagen med Etik och livsfrågor och det var väl okej, - inte mer eller mindre. Kursen är ju mycket om hur man själv tycker och tänker, hur man tar ställning osv osv. Det kan vara lite svårt med såna lektioner direkt på morgonen då hjärnan inte hänger med riktigt. Men det gick. Därefter hade man engelska då man skulle ta itu med en text som är väldigt svårtolkad och allmänt jobbig. Vi fick jobba själv med den eftersom att vi har två grupper.. Det var väldigt frestande att sitta på nätet men några uppgifter fick jag allt gjort. Efter många pust.

Efter engelskan väntade ett hål på 1h och 50min, - det var minst sagt segt eftersom att jag inte hade annat att göra än att sitta på en bänk och läsa eftersom att min vän var sjuk & biblioteket var stängt. Men det gick och jag överlevde för jag hade ju ändå min bok 'Breaking dawn'.

Slutade ca 13.40 efter Medicinsk grund.. Pälsade på mig med mjukisbyxor över jeansen, parkas, mössa & vantar. Det är som sagt väldigt, obeskrivligt kallt ute - över -20, och det är illa för vill ju ha sommar helt igår..

Annars så har jag läst lite, varit till stan och tömt en lägenhet och lite annat. Inget speciellt :)

Är ledig imorgon vilket är great, men är ledig pga av en begravning som inte är lika roligt.. Men det fixar sig.

Let's dance imorgon, vilket kommer att bli roligt att titta på :)

Ska hoppa i duschen strax, men först lite musik. På tal om det så finns det noll ideer på artister eller låtar, men kom på att The killers är bra så på dom lyssnar jag på :). Älskar förövrigt Spotify.

Ha det bäst, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackarn! haha, men jag är tillbaka på måndag :)

2009-01-16 @ 19:33:05
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0