23.39 - TIRED, AGAIN.

Börjar bli trötter, - som om det vore nåt ovanligt. Sover rätt mkt den senaste tiden. Eller det är väl för att kompensera de lite för få timmarna på nätterna vilket är ca 6-7h.. Men orkar inte lägga mig riktigt ännu, - har börjat att se på GA och hade även tänkt läsa lite.

Imorgon, - kanske kolla på de avsnitt av The city som jag har missat, försöka att plugga matte, försöka att städa min garderob som ser ut som ett bombnedslag & man hittar ingenting.

Känner mig även väldigt trött i kroppen, - speciellt i benen..

Anyways, - puss.



00.14

Avsnittet var sorgligt och nu kan inte tårarna sluta rinna.. Tårar smakar gott och det är skönt att gråta.
Vet inte om jag är övertrött eller inte.
Förresten så gillar jag inte mörkret, det skrämmer mig.

Är inte fullt lika trött längre, utan tänker stanna uppe i nån timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0