00.34 - WIDE AWAKE.

Hej, idag vaknade jag strax efter tio vilket resulterade i att jag 'endast' fick 7 timmars sömn. Jag åkte ungefär 6 mil bil till Haparanda där jag åt ett halvt friscomål - pallade inte att äta mer, haha! Nästa stopp blev Ikea där det var sjukt mkt folk. Det var människor som trängdes precis överallt. Jag köpte ingenting, utan var mest där för skojs skull. Annars har jag inte gjort så jättemkt. Har kollat på lite fotboll ikväll och sett på Bachelorette och sen dess har jag bara legat i soffan och degat med datorn på magen och lurarna på öronen. Som vanligt. Jag lyssnar på musik från spotify. Jag lyssnar på gengre som 'Indie rock', 'Folk' & 'Adult alternative pop/rock'. Klicka in er på spotify och lyssna på dessa gengren så hittar ni finfin musik.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0