13.48 - GODMORNING SUNSHINES.

Det är ungefär morgon för mig för jag steg upp för ungefär en timme sen. Riktigt skönt att kunna sova ut på mornara. Sitter och lyssnar på 'When the stars go blue' med Sevigny och Ryan Adams. Jag älskar förövrigt Mika - happy ending, och det har jag gjort ett bra tag nu. Hitta härligare låt. Kan lyssna den på repeat för länge som helst. Jag blir inte less.
Ikväll ska mam träna, det blir great. Ett bastubad på det och så är jag på topphumör. Så blir det ikväll iaf, men vad jag ska pyssla med tills dess är ännu inte fastställt. Men jag ska väl försöka att göra så lite som möjligt. Det kanske blir att börja läsa Twilight igen, med lite musik i bakgrunden. Jag har saknat Twilight, så det är på tiden att jag läser lite grann. Har inte läst på evigheter, eller på tre veckor iaf.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0