23.59 - MY DAY.

Idag har jag inte gjort mkt alls, och det har varit väldigt skönt att bara slöa.. Har varit och gymmat ikväll vilket var skönt, men lökigt. Bra att vara igång med träningen i alla fall. I höst drar jag troligen igång med gruppträningen också. Då blir det bland annat Bodypump, sen så måste man väl prova på spinning också, och yoga och box. Haha :)

Sitter och lyssnar på Jem just nu, - Once in every lifetime. Tänkte lägga mig och läsa, men blir det att stanna kvar här i soffan eller ska man förflytta sig till sängen. Men det blir för jobbigt för då måste man borsta gaddarna och hoppa i pjamasen. Så nja, det blir nog soffan ett tag till.

Jag har fått ring-feber. Med det menar jag att jag gillar ringar just nu. Skulle behöva inhandla en silverring, eller silverfärgad ring som man har som vardagsring. Får kolla på glitter nästa gång jag ska till Luleå.. Förresten, så vill jag mer än gärna ha mina pengar nu. Dom kommer väl den 27:e. Om dom inte kommer då, får jag vänta tills i slutet av augusti. Och det vill jag inte. Haha.

Förresten, så har jag fått mitt söta, röda databord uppskruvat. Det är så litet och sött. Nämde jag att det var rött?

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0