13.04 - SUNDAY.

Färgade som sagt håret igår i en chokladbrunfärg och så tänkte jag att man skulle tvätta bort överflödsfärg igårkväll, och nu lyser mina blonda slingor igenom. Trevligt.. Ska slänga i en toning imorgon och sen får man se. Om inte det lyckas beställer jag tusan en frisörtid. Nog för att man ruineras.

Vad ska man pyssla med idag? Jag har ingen aning, - kanske se på tennis. Det är ju final med en svensk i french open, I guess.



13.25 - update

Jag känner mig som en stor degklump just nu. Är trött och min inspiration ligger på minus just nu. Känner bara för att ligga i soffan och sörpla på isvatten. Kan inte tennisen börja så jag kan slöa i soffan med mitt vatten? Hahah.
Skulle även vilja rita/måla/whatever men jag vet inte vad. Något somrigt helst.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0